Centrala serwisowa
Prawidłowa praca naszych urządzeń to dla nas priorytet. Każdego dnia dbamy, by wszelkie działania, od doradztwa i pierwszego montażu po obsługę serwisową jak chociażby sezonowy przegląd urządzenia, przeprowadzane były przez autoryzowanych serwisantów. Obecnie współpracujemy z ponad 100 certyfikowanymi instalatorami w Polsce, ale również poza jej granicami. Ich wiedzę potwierdza szereg odbytach szkoleń oraz liczne, prawidłowo wykonane instalacje.
W jakich sprawach pomoże Ci centrala serwisowa KIPI?
- Rostrzyganie spraw gwarancyjnych
- Problemy z oprogramowaniem i kompatybilnością urządzeń
- Wsparcie autoryzowanych instalatorów

Klient Indywidualny
Jeśli jesteś klientem indywidualnym, wybierz odpowiedni formularz, aby szybko załatwić swoją sprawę. Możesz zarejestrować urządzenie, co ułatwi przyszłą obsługę, lub zgłosić serwis w przypadku usterki. Wypełnij wymagane pola, a my zajmiemy się resztą.
Autoryzowany Instalator
Jeśli jesteś autoryzowanym instalatorem, skorzystaj z odpowiedniego formularza, aby szybko załatwić formalności. Możesz zgłosić wniosek gwarancyjny, zarejestrować pierwsze uruchomienie urządzenia lub zgłosić jego przegląd roczny bądź rozbudowę. Wypełnij wymagane pola, a my zajmiemy się resztą.
Wniosek Gwarancyjny
Wniosek GwarancyjnyPalniki KIPI
Palniki KIPI - Pierwsze uruchomienie Palniki KIPI - Przegląd roczny / RozbudowaKotły Quad
Kotły Quad - Pierwsze uruchomienie Kotły Quad - Przegląd roczny / RozbudowaKotły Silva
Kotły Silva - Pierwsze uruchomienie Kotły Silva - Przegląd roczny / RozbudowaNagrzewnice Ventura
Nagrzewnice Ventura - Pierwsze uruchomienie Nagrzewnice Ventura - Przegląd roczny / RozbudowaSKONTAKTUJ SIĘ Z CENTRALĄ SERWISOWĄ
SKORZYSTAJ Z BAZY WIEDZY
Branża grzewcza obfituje w wiele pojęć i przypadków, które potrafią spędzić sen z powiek. Mowa tu zarówno o osobach w niech pracujących, ale przede wszystkim o użytkownikach, którym branża ta dostarcza różnego rodzaju urządzenia grzewcze. Mając to na uwadze opracowaliśmy bazę wiedzy, która w przypadku problemów z urządzeniem może okazać się bardzo pomocna, bowiem opracowana została w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszego serwisu. Znaleźć w niej można m.in. FAQ czyli zbiór najczęstszych przypadków, z którymi dotychczas spotykali się nasi serwisanci. Warto wspomnieć, ze większość z nich to problemy, które użytkownik rozwiązać może samodzielnie, przy odpowiednim instruktażu. Drugim istotnym elementem naszej bazy wiedzy jest intuicyjny słownik, w którym znajdują się wszystkie fachowe terminy jakie można napotkać użytkując nasze urządzenia grzewcze.